I13MP - PELTONEN
perjantai 19. helmikuuta 2016
Tredu 18-19.2
Torstaina suojailin patteriputkia ja pistorasioita ja loppupäivän nauhoitin.
Torstain aamuisia maisemia :)
Perjantaina nauhoitin koko päivän ja pohjamaalasin loppupäivästä pari "lippaa".
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti