Keskiviikkona hioin pohjatasoitteita ja maalasin pohjamaaliin kaksi huonetta.
Torstaina maalasimme paulan kanssa pohjamaaliin neljä huonetta ja pätkän käytävää ruiskulla. Akustoin loppupäivästä kolme huonetta.
Perjantaina akustoin kaksi huonetta ja hioimme yhden ison huoneen, jonka vinkkauksen myös aloitimme loppupäivästä.
Ja ihmekkös kun oli niin rankka päivä. Akustojenkin laitto tuntui niin raskaalta. Noh, aina ei oo kivaa. :) Otin särkylääkkeen töistä lähtiessä jos olo vaikka helpottuisi ja kotona mittari näytti tätä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti