I13MP - PELTONEN
lauantai 16. huhtikuuta 2016
tredu 11-15.4.2016
Maanantaina, tiistaina ja keskiviikkona maalasin kahteen kertaan ilmastointikanavia.
Torstaina ja perjantaina maalasin ilmastointiputkia, kupariputkia, viemäriputkia ja torstaina nauhoitin yhden pienen alueen.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti